W weekend 7-8 grudnia rozpoczynamy trzecią kolejkę edycji 2019/2020! W sobotę widzimy się we Wrocławiu, w niedzielę – w Katowicach i Łodzi. Przypominamy najważniejsze informacje przedstartowe.
INFORMACJE DLA WSZYSTKICH MIAST
ZAPISY W DNIU ZAWODÓW
Rejestracja na nasze biegi jest możliwa zarówno przez internet, jak i w dniu zawodów. Elektroniczne zapisy zamykamy zawsze na 4 dni przed zawodami, zatem dla trzeciego biegu we Wrocławiu trwają do końca dnia we wtorek, 3 grudnia, a dla biegów w Katowicach, jak i Łodzi są otwarte do środy (4 grudnia, do godz. 23:59). Po tym terminie rejestracja będzie możliwa w biurze zawodów, a opłata startowa to 30 zł w biegu głównym i 10 zł w biegach dzieci.
Pamiętajcie, że możliwość zakupów karnetów (dla biegu głównego - z biegową czapką w pakiecie startowym) mija w dniu zamknięcia elektronicznych zapisów do trzeciej imprezy.
PLAN MINUTOWY
Harmonogram wszystkich biegów:
8:30 – otwarcie biura zawodów
9:20 – zbiórka do biegów CITY TRAIL Junior – kat. D0 (do 5 lat) i D1 (6-7 lat) – dystans ok. 300 m
9:50 - zbiórka do biegów CITY TRAIL Junior – kat. D2 (8-9 lat) dystans ok. 600 m
10:10 - zbiórka do biegów CITY TRAIL Junior – kat. D3 (10-12 lat) – dystans ok. 1 km i D4 (13-15 lat) – dystans ok. 2 km
11:00 - start biegu głównego na 5 km
INFORMACJE LOKALNE DLA WROCŁAWIA
FUNKCJONOWANIE BIURA ZAWODÓW
Odbiór pakietów startowych dla osób startujących w sobotnim biegu będzie możliwy 7 grudnia, w godz. 8:30-10:30. Biuro zawodów będzie mieściło się w okolicy startu i mety zawodów – w Lesie Osobowickim (dokładna lokalziacja) – możliwy jest TYLKO osobisty odbiór pakietu.
Zakupione dodatki będą do odbioru w sobotę - w oddzielnym namiocie, na stanowisku oznaczonym tabliczką „GADŻETY”. Będziecie mogli zgłosić się po gadżety zarówno przed biegiem, jak i już po zawodach.
TRASA
Trasa liczy 5 km i będzie wyznaczona pomarańczowymi taśmami z napisem CITY TRAIL z Nationale-Nederlanden. Poglądowa mapa znajduje się TUTAJ. Start, meta i biuro zawodów będą zlokalizowane w pobliżu boiska leśnego w Lesie Osobowickim.
PARKINGI
Parkowanie aut będzie możliwe wzdłuż ulicy Osobowickiej – prosimy o współpracę z osobą z obsługi, która wyznaczy miejsca parkingowe i będzie czuwać nad tym, by samochody nie stwarzały problemu w poruszaniu się ulicą Osobowicką.
TESTY BUTÓW MARKI SALOMON
Podczas sobotniego biegu będą z nami eksperci Sklepu Biegacza, dzięki czemu będziecie mieć okazję przetestować legendarny model butów marki Salomon – Speedcross 5 (kliknij, by zobaczyć promocję)! Wystarczy przyjść do naszego testowego stosika, wybrać odpowiedni rozmiar i lecieć do lasu!
WYDARZENIE NA FACEBOOKU
Na naszym facebookowym profilu funkcjonuje WYDARZENIE dedykowane wrocławskiej odsłonie naszych biegów. Zachęcamy, by do niego dołączyć i aktywnie w nim uczestniczyć.
INFORMACJE LOKALNE DLA KATOWIC
FUNKCJONOWANIE BIURA ZAWODÓW
Odbiór pakietów startowych dla osób startujących w niedzielnym biegu będzie możliwy 8 grudnia, w godz. 8:30-10:30. Biuro zawodów będzie mieściło się w okolicy mety zawodów – w ośrodku „Rybaczówka” (dokładna lokalizacja) – możliwy jest TYLKO osobisty odbiór pakietu.
Zakupione dodatki będą do odbioru w niedzielę - na stanowisku oznaczonym tabliczką „GADŻETY”. Będziecie mogli zgłosić się po gadżety zarówno przed biegiem, jak i już po zawodach.
TRASA
Nasze zawody odbywają się na 5-kilometrowej pętli, która będzie wyznaczona pomarańczowymi taśmami z napisem CITY TRAIL z Nationale-Nederlanden. Poglądowa mapa jest dostępna w zakładce TRASA.
PARKINGI
Zalecamy zostawienie aut na parkingu przy ul. Karolinki (w pobliżu KWK Stasznic, ok. 400m od biura zawodów). Nie będzie możliwości dojazdu bezpośrednio pod biuro, ani parkowania aut wzdłuż ulicy Pszczyńskiej.
TESTY BUTÓW MARKI SALOMON
Podczas sobotniego biegu będą z nami eksperci Sklepu Biegacza, dzięki czemu będziecie mieć okazję przetestować legendarny model butów marki Salomon – Speedcross 5 (kliknij, by zobaczyć promocję)! Wystarczy przyjść do naszego testowego stosika, wybrać odpowiedni rozmiar i lecieć do lasu!
"ELEKTROŚMIECI, ODDAJ, POMÓŻ DZIECIOM!"
Nic prostszego! Zróbcie porządki i przynieście na niedzielny bieg zużyte urządzenia elektryczne oraz baterie. Każdy zebrany kilogram wspiera działania Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Zbieramy: zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne m. in: odkurzacze, czajniki, TV, komputery, telefony, lodówki, pralki, kamery, odbiorniki radiowe, wiertaki, gry video, drony, suszarki, mikrofalówki, zabawki elektryczne, sprzęt muzyczny oraz zużyte baterie i akumulatory. Zbiórkę organizuje Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego ASEKOL PL oraz Zakład przetwarzania ENVIROPOL PL.
WYDARZENIE NA FACEBOOKU
Na naszym facebookowym profilu funkcjonuje WYDARZENIE dedykowane katowickiej odsłonie naszych biegów. Zachęcamy, by do niego dołączyć i aktywnie w nim uczestniczyć.
INFORMACJE LOKALNE DLA ŁODZI
FUNKCJONOWANIE BIURA ZAWODÓW
Odbiór pakietów startowych dla osób startujących w niedzielnym biegu będzie możliwy 8 grudnia, w godz. 8:30-10:30. Biuro zawodów będzie mieściło się w okolicy startu i mety zawodów – w pobliżu Motodromu w Parku Baden-Powella (dokładna lokalizacja) – możliwy jest TYLKO osobisty odbiór pakietu.
Zakupione dodatki będą do odbioru w niedzielę - na stanowisku oznaczonym tabliczką „GADŻETY”. Będziecie mogli zgłosić się po gadżety zarówno przed biegiem, jak i już po zawodach.
TRASA
Nasze zawody odbywają się na 5-kilometrowej pętli, która będzie wyznaczona pomarańczowymi taśmami z napisem CITY TRAIL z Nationale-Nederlanden. Poglądowa mapa jest dostępna w zakładce TRASA.
PARKINGI
Zalecamy zostawienie aut na parkingach wzdłuż ulic Niciarnianej i Małachowskiego.
FABRYKA WSPÓLNYCH PASJI
Podczas niedzielnego biegu zapraszamy wszystkich ojców i ich pociechy do skorzystania z atrakcji przygotowanych przez Nationale-Nederlanden. W Fabryce Wspólnych Pasji przed i po biegach będzie można poddać się pomysłowym i zabawnym metamorfozom pod okiem stylisty, wybrać i spersonalizować koszulki ze śmiesznymi napisami, a na koniec zapozować do wspólnego zdjęcia w fotobudce oraz zakręcić specjalnym kołem pomysłów i wygrać oryginalne upominki. Główny cel organizacji strefy to pobudzanie ojców do kreatywności i zachęcenie do szukania wspólnych pasji. A skoro już o pobudzeniu mowa, to warto skosztować świeżo parzonej kawy, którą w namiocie obok Fabryki Wspólnych Pasji przygotowywać będą profesjonalni bariści.
WYDARZENIE NA FACEBOOKU
Na naszym facebookowym profilu funkcjonuje WYDARZENIE dedykowane łódzkiej odsłonie naszych biegów. Zachęcamy, by do niego dołączyć i aktywnie w nim uczestniczyć.
Gdybyście mieli jeszcze jakieś wątpliwości – zapraszamy do przeczytania FAQ.
Do zobaczenia!
fot. Tomasz Pawlicki