W sobotę, 2 listopada zapraszamy na drugi bieg sezonu 2019/2020. Las Osobowicki wygląda przepięknie o każdej porze roku – czym zaskoczy nas tym razem? Czy po raz kolejny będziemy mieć okazję obserwować fascynującą rywalizację czołówki biegaczy? Przekonamy się już za kilka dni! Tymczasem zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi informacjami przedstartowymi.
ZAPISY W DNIU ZAWODÓW
Rejestracja na nasze biegi jest możliwa zarówno przez internet, jak i w dniu zawodów. Elektroniczne zapisy zamykamy zawsze na 4 dni przed zawodami, zatem dla drugiego biegu są otwarte do wtorku (29 października, do godz. 23:59). Po tym terminie rejestracja do sobotniego biegu będzie możliwa w biurze zawodów, a opłata startowa to 30 zł w biegu głównym i 10 zł w biegach dzieci (w biurze nie ma możliwości wykupienia karnetu na cały cykl).
FUNKCJONOWANIE BIURA ZAWODÓW
Odbiór pakietów startowych dla osób startujących w sobotnim biegu będzie możliwy 2 listopada, w godz. 8:30-10:30. Biuro zawodów będzie mieściło się w okolicy startu i mety zawodów – w Lesie Osobowickim (dokładna lokalziacja) – możliwy jest TYLKO osobisty odbiór pakietu.
Zakupione dodatki będą do odbioru w sobotę - w oddzielnym namiocie, na stanowisku oznaczonym tabliczką „GADŻETY”. Będziecie mogli zgłosić się po gadżety zarówno przed biegiem, jak i już po zawodach.
PLAN MINUTOWY
Harmonogram sobotniego biegu:
8:30 – otwarcie biura zawodów i Fabryki Wspólnych Pasji, o której więcej przeczytacie poniżej
9:20 – zbiórka do biegów CITY TRAIL Junior – kat. D0 (do 5 lat) i D1 (6-7 lat) – dystans ok. 300 m
9:50 - zbiórka do biegów CITY TRAIL Junior – kat. D2 (8-9 lat) dystans ok. 600 m
10:10 - zbiórka do biegów CITY TRAIL Junior – kat. D3 (10-12 lat) – dystans ok. 1 km i D4 (13-15 lat) – dystans ok. 2 km
11:00 - start biegu głównego na 5 km
TRASA
Trasa liczy 5 km i będzie wyznaczona pomarańczowymi taśmami z napisem CITY TRAIL z Nationale-Nederlanden. Poglądowa mapa znajduje się TUTAJ. Start, meta i biuro zawodów będą zlokalizowane w pobliżu boiska leśnego w Lesie Osobowickim.
PARKINGI
Parkowanie aut będzie możliwe wzdłuż ulicy Osobowickiej – prosimy o współpracę z osobą z obsługi, która wyznaczy miejsca parkingowe i będzie czuwać nad tym, by samochody nie stwarzały problemu w poruszaniu się ulicą Osobowicką.
FABRYKA WSPÓLNYCH PASJI
Podczas sobotniego biegu zapraszamy wszystkich ojców i ich pociechy do skorzystania z atrakcji przygotowanych przez Nationale-Nederlanden. W Fabryce Wspólnych Pasji przed i po biegach będzie można poddać się pomysłowym i zabawnym metamorfozom pod okiem stylisty, wybrać i spersonalizować koszulki ze śmiesznymi napisami, a na koniec zapozować do wspólnego zdjęcia w fotobudce oraz zakręcić specjalnym kołem pomysłów i wygrać oryginalne upominki. Główny cel organizacji strefy to pobudzanie ojców do kreatywności i zachęcenie do szukania wspólnych pasji. A skoro już o pobudzeniu mowa, to warto skosztować świeżo parzonej kawy, którą w namiocie obok Fabryki Wspólnych Pasji przygotowywać będą profesjonalni bariści.
KLASYFIKACJA DRUŻYNOWA
Klasyfikacja drużynowa, czyli dodatkowa motywacja do regularnego i szybkiego biegania! W naszym cyklu zespoły składają się z 4 osób – każda z nich musi ukończyć min. 4 biegi (w jednym mieście). Podczas gal kończących sezon wręczamy nagrody dla trzech najlepszych teamów w każdym z miast.
Zgłaszanie drużyn jest możliwe od 15 września do dnia drugiego biegu edycji w danym mieście, a więc dla Wrocławia czas mija w sobotę, o godz. 23:59. Osoba tworząca drużynę (wystarczy zalogować się na swoje konto i wybrać z menu znajdującego się po prawej stronie opcję „Zapisy drużyn”) automatycznie zostaje Kapitanem, a to oznacza, że ma za zadanie m.in. rozesłać zaproszenia do drużyny.
Aktualnie mamy zgłoszonych ponad 320 drużyn w skali całego cyklu, ale część z nich nie spełnia podstawowego warunku – liczy mniej niż 4 osoby, więc przypominamy Kapitanom, że ich zadaniem jest także przypilnowanie, aby każdy z zaproszonych biegaczy przyjął zaproszenie i dodatkowo miał na swoim koncie wpisaną nazwę drużyny.
Więcej informacji o klasyfikacji zespołowej znajdziecie TUTAJ oraz w punkcie 7 (podpunkt C) naszego regulaminu.
WYDARZENIE NA FACEBOOKU
Na naszym facebookowym profilu funkcjonuje WYDARZENIE dedykowane wrocławskiej odsłonie naszych biegów. Zachęcamy, by do niego dołączyć i aktywnie w nim uczestniczyć.
Gdybyście mieli jeszcze jakieś wątpliwości – zapraszamy do przeczytania FAQ.
Do zobaczenia!
fot. Tomasz Pawlicki