Poznań

Drugi bieg w Poznaniu już w sobotę!

23.10.2018

Drugi bieg w Poznaniu już w sobotę!

27 października zapraszamy nad poznańskie Jezioro Rusałka. Elektroniczna rejestracja potrwa do końca dnia we wtorek (23 października), ale uwaga – zostało już tylko niespełna 100 miejsc! Nie zwlekajcie, bo limit miejsc nie jest z gumy i jeśli się wyczerpie, w dniu biegu nie będzie możliwości dopisania się do listy startowej.

LIMIT MIEJSC W BIEGU GŁÓWNYM

Istotną zmianą jest limit miejsc, który wprowadziliśmy po raz pierwszy w historii naszego cyklu. Założyliśmy 1000 karnetów (pakiet sześciu biegów opłacony z góry) i ta pula jest już wyczerpana. Dodatkowo na każdy bieg może zapisać się po 250 osób. W przypadku sobotniego biegu mamy jeszcze niespełna 100 miejsc. Opłata startowa wynosi 20 zł w przypadku płatności elektronicznej (możliwa jeszcze dzisiaj – 23 października, do końca dnia) oraz 30 zł w dniu zawodów (o ile limit nie zostanie wcześniej wyczerpany).

W tym roku wprowadziliśmy opcję biegania charytatywnego. Zapisując się przez stronę www każdy z Was może dopłacić 15 zł, które przekażemy na rzecz Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Aktualnie w skali całego cyklu na bieganie charytatywne zdecydowało się już blisko 2000 osób, a zebrana kwota to niemal 38 000 zł!

PLAN MINUTOWY

Harmonogram naszych biegów jest niezmienny od kilku edycji i stały dla wszystkich biegów:

8:30 – otwarcie biura zawodów

9:30 – zbiórka do biegów CITY TRAIL Junior – kat. D0 (do 5 lat) i D1 (6-7 lat) – dystans ok. 300 m

9:50 - zbiórka do biegów CITY TRAIL Junior – kat. D2 (8-9 lat) dystans ok. 600 m

10:10 - zbiórka do biegów CITY TRAIL Junior – kat. D3 (10-12 lat) – dystans ok. 1,3 km i D4 (13-15 lat) – dystans ok. 2 km

11:00 - start biegu głównego na 5 km

TRASA

5-kilometrowa trasa nad Jeziorem Rusałka jest płaska, w całym cyklu jest jedną z najszybszych :) Trasa będzie wyznaczona pomarańczowymi taśmami z napisem CITY TRAIL z Nationale-Nederlanden. Poglądowa mapa jest dostępna w zakładce TRASA.

BIURO ZAWODÓW

Od drugiego biegu biuro zawodów będzie działać tylko w dniu imprezy w godz. 8:30-10:30. Zapraszamy nad Jezioro Rusałka – w okolice mety (plaża miejska). Przypominamy, że w dniu biegu nie ma możliwości odebrania pakietu za inną osobę - każdy musi pojawić się w biurze osobiście - z dokumentem tożsamości. 

GADŻETY

Zakupione gadżety będą do odbioru w specjalnie oznaczonym namiocie, obok depozytu (bluzy z długim rękawem będą dostępne od listopada, a więc od trzeciego biegu). W naszym sklepiku będziecie mogli również kupić dowolny gadżet/gadżety. Uwaga – jest opcja płatności kartą :) Wszystkie gadżety edycji 2018/2019 znajdziecie TUTAJ.

PARKINGI

Parking zlokalizowany najbliżej biura zawodów i mety dostępny jest przy Golęcińskiej. Opłata za parking to 7 zł (bez względu na czas, na jaki auto zostanie zaparkowane). Uwaga - liczba miejsc na tym parkingu jest ograniczona - weźcie to pod uwagę planując sobotni poranek. Jest też możliwość zostawienia auta w pobliżu startu - przy ul. świętego Wawrzyńca (ok. 1,5 km od biura zawodów i mety).

CITY TRAIL Junior

Nieodłącznym elementem CITY TRAIL są biegi dla dzieci i młodzieży. Tutaj uczestnicy są podzieleni na 5 kategorii wiekowych i biegają na dystansach od 300 m do 2 km. Biegi dla dzieci nie są limitowane. Karnet sześciu biegów kosztuje 20 zł (do kupienia tylko przez internet), a pojedynczy start – 5 zł. Również w przypadku biegów dziecięco-młodzieżowych istnieje możliwość wsparcia Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę – pakiet charytatywny w przypadku pojedynczego biegu kosztuje 5 zł więcej, a dla karnetu – 10 zł więcej.

Sobotnie biuro zawodów biegów dla dzieci będzie podzielone na dwa namioty – kategorie D0, D2 i D3 – namiot znajdujący się przy biurze zawodów biegu głównego; kategorie D1 i D4 – namiot przy depozycie.

WYDARZENIE NA FACEBOOKU

Na naszym facebookowym profilu powstało WYDARZENIE dedykowane poznańskiej odsłonie naszych biegów. Warto do niego dołączyć, bo to miejsce, w którym co miesiąc będzie odbywał się konkurs z atrakcyjnymi nagrodami od naszych Partnerów – szczegóły pojawią się w piątek właśnie na wydarzeniu!

Pamiętajcie o zapoznaniu się z REGULAMINEM. Gdybyście mieli jeszcze jakieś wątpliwości – zapraszamy do przeczytania FAQ

Do zobaczenia! 

fot. Piotr Oleszak