z

Poznań – startujemy!

17.10.2017

Poznań – startujemy!

To właśnie w Poznaniu rozpoczęliśmy organizację naszego cyklu. 9 stycznia 2010 roku odbył się pierwszy bieg – pod nazwą Grand Prix Poznania w Biegach Przełajowych. W najbliższą sobotę zaczynamy już dziewiątą (!) edycję nad Jeziorem Rusałka!

ZAPISY

Nasz cykl składa się z sześciu biegów w każdej lokalizacji, zatem macie możliwość zapisania się od razu na cały cykl z góry. Podstawowy pakiet sześciu biegów w jednym mieście to koszt 80 zł. Dodatkowym elementem karnetu jest zimowa czapka do biegania. Jest też opcja dopłacenia 10 zł i skorzystania z pakietu PREMIUM, który zawiera stały chip do pomiaru czasu. Uwaga – karnety można wykupić tylko przez internet – przed pierwszym, drugim i trzecim biegiem. Inna możliwość to zapisy na pojedyncze biegi - start w jednej imprezie to koszt 20 zł w przypadku płatności elektronicznej i 29 zł w biurze zawodów w dniu imprezy.

ELEKTRONICZNE ZAPISY do sobotniego biegu kończą się we wtorek, 17 października o godz. 23:59. 

PLAN MINUTOWY

Harmonogram naszych biegów jest niezmienny od kilku edycji, ale nie zaszkodzi przypomnieć:

8:30 – otwarcie biura zawodów

9:30 – zbiórka do biegów CITY TRAIL Junior – kat. D0 (do 5 lat) i D1 (6-7 lat) – dystans ok. 300 m

9:50 - zbiórka do biegów CITY TRAIL Junior – kat. D2 (8-9 lat) dystans ok. 600 m

10:10 - zbiórka do biegów CITY TRAIL Junior – kat. D3 (10-12 lat) – dystans ok. 1,3 km i D4 (13-15 lat) – dystans ok. 2 km

11:00 - start biegu głównego na 5 km

BIURO ZAWODÓW

Po odbiór pakietów zapraszamy przez dwa dni:

- w piątek, 20 października, w godz. 13:30-18:30, w Sklepie Biegacza Poznań Polonez (al. Niepodległości 36) – możliwy odbiór pakietu za inną osobę – WYŁĄCZNIE z wydrukowanym i wypełnionym OŚWIADCZENIEM;

- w sobotę, 21 października, w godz. 8:30-10:30. Sobotnie biuro zawodów będzie mieściło się w okolicy mety zawodów – już nad Jeziorem Rusałka, w okolicy plaży miejskiej – TYLKO osobisty odbiór pakietu.

W piątkowym biurze zawodów będziecie mogli odebrać numery startowe, chipy do pomiaru czasu i czapki będące częścią karnetów. Wszystkie zakupione dodatki będą do odbioru jedynie w sobotę – będą wydawane w oddzielnym namiocie. Będziecie mogli zgłosić się po gadżety zarówno przed biegiem, jak i już po zawodach.

Zapisy będą odbywać się jedynie w sobotę, w piątek nie będzie możliwości dopisania się do listy startowej sobotniego biegu.

TRASA

Nasze zawody odbywają się na 5-kilometrowej pętli, która będzie wyznaczona pomarańczowymi taśmami z napisem CITY TRAIL z Nationale-Nederlanden. Poglądowa mapa jest dostępna w zakładce TRASA.

PARKINGI

Parking zlokalizowany najbliżej biura zawodów i mety dostępny jest przy Golęcińskiej. Opłata za parking to 5 zł (bez względu na czas, na jaki auto zostanie zaparkowane). Uwaga - liczba miejsc na tym parkingu jest ograniczona - weźcie to pod uwagę planując sobotni poranek. Kolejne parkingi są oddalone od biura zawodów i mety o około 1 km (okolice stadionu Olimpii) oraz 1,5 km (ul. świętego Wawrzyńca), ale są blisko startu. 

CITY TRAIL Junior

Nieodłącznym elementem CITY TRAIL są biegi dla dzieci i młodzieży. Tutaj uczestnicy są podzieleni na 5 kategorii wiekowych i biegają na dystansach od 300 m do 2 km. W przypadku zawodów dla dzieci karnet sześciu biegów kosztuje 20 zł (do kupienia tylko przez internet), a pojedynczy start – 5 zł. Połowa każdej opłaty startowej jest przekazywana na rzecz Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, z którą nawiązaliśmy w tym roku współpracę. Sobotnie biuro zawodów będzie podzielone na dwa namioty – kategorie D0, D2 i D3 – namiot znajdujący się przy biurze zawodów biegu głównego; kategorie D1 i D4 – namiot przy depozycie.

WYDARZENIE NA FACEBOOKU

Na naszym facebookowym profilu powstało WYDARZENIE dedykowane poznańskiej odsłonie naszych biegów. Warto do niego dołączyć, bo to miejsce, w którym odbędzie się konkurs – zadanie na sobotę opublikujemy w piątek, tymczasem zapraszamy do zapoznania się z tegoroczną FORMUŁĄ naszych konkursów.

Gdybyście mieli jeszcze jakieś wątpliwości – zapraszamy do przeczytania FAQ. Pamiętajcie także o zapoznaniu się z REGULAMINEM.

Do zobaczenia!