Rejestrując się do jesiennych biegów mogliście dokupić gadżety, które dla Was przygotowaliśmy. Ich odbiór był zaplanowany podczas zawodów, które musieliśmy przenieść na wiosnę. Nie trzeba jednak czekać tak długo, by otrzymać swoje zamówienie (choć jest to możliwe). Jest kilka innych rozwiązań.
1. Pierwsza opcja to odbiór gadżetów podczas naszych zimowych treningów (wciąż liczymy, że będziemy mogli je zrealizować). Terminarz znajduje się poniżej.
2. Druga możliwość to odbiór osobisty:
- dla osób zapisanych do warszawskiego biegu - w naszym biurze w Warszawie (ul. Sokratesa 13D/149), w podanych poniżej terminach:
21.10, w godz. 11-16
22.10, w godz. 12-15
23.10, w godz. 9-13
26.10, w godz. 10-14
27.10, w godz. 7-9
- dla wszystkich - w naszym magazynie w Wągrowcu (ul. Kulińskiego 18) – po wcześniejszym kontakcie pod adresem kontakt@citytrail.pl.
3. Trzecia opcja to wysyłka. W naszym e-sklepie znajdziecie opcję WYSYŁKI GADŻETÓW (kliknij) - wysyłka jako produkt w naszym sklepie kosztuje tylko 1 zł, ale dodatkowo jest koszt wysyłki. Sposób dostawy można wybrać spośród kilku opcji – najtańsza (i najbardziej ekologiczna) to dostawa do paczkomatu, której cenę obniżyliśmy od dzisiaj do 10 zł.
Prezentem do każdej paczki będzie torba na zakupy z logo Nationale-Nederlanden.
Dlaczego nie wysyłamy gadżetów na nasz koszt?
Odwoływanie biegów dodało nam w tym roku bardzo dużo dodatkowej pracy koncepcyjnej, wymyślania kolejnych rozwiązań, informowania o tym wszystkich zaangażowanych (m.in. podmiotów wydających zgody na zawody, Partnerów, podwykonawców), wydatków związanych z wysyłkami nagród (np. za cykl Grand Prix wysłaliśmy ich ponad pół tysiąca), ale przede wszystkim odcięło nas od dopływu środków finansowych. W poprzednich latach, w okresie od marca do końca listopada zazwyczaj organizowaliśmy ok. 40 biegów. W tym roku mimo iż pracujemy w tym samym zespole, wciąż nie mamy mniej pracy - a zorganizowaliśmy tylko jeden bieg (ultramaraton Chudy Wawrzyniec). To powoduje, że jesteśmy w trudnej sytuacji finansowej i to, co wydawało się nam oczywiste jeszcze w marcu, obecnie jest poza naszymi możliwościami finansowymi. Aktualnie jeszcze nie podjęliśmy decyzji o rezygnacji z organizacji biegów zawodowo, ale jeśli okaże się, że najbliższe miesiące będą pasmem kolejnych kryzysów, najpewniej tak się stanie, a w takiej sytuacji cykl CITY TRAIL, który wymaga całorocznej pracy nie wróci na biegową mapę naszego kraju.
Z góry dziękujemy za Wasze zrozumienie.
fot. AM-STUDiO