Szczecin

Najważniejsze informacje o edycji 2021/2022

14.10.2021

Najważniejsze informacje o edycji 2021/2022

CITY TRAIL z Nationale-Nederlanden to cykl 5-kilometrowych biegów przełajowych. Nasze zawody organizujemy w 10 lokalizacjach – łącznie od października do marca odbędzie się 50 biegów i właśnie liczba biegów to pierwsza z tegorocznych modyfikacji (dotychczas w edycji było 60 imprez – po 6 w każdej lokalizacji). Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi sezonu 2021/2022.

Zacznijmy jednak od tego, że NIE zmieniają się nasze lokalizacje. Nadal biegamy w Bydgoszczy, Katowicach, Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście, Warszawie i Wrocławiu. Miejsca rozgrywania biegów również będą te same – jedynym miastem, w którym zmieniamy przebieg trasy (względem sezonu zimowego 2019/2020) jest Szczecin. Wracamy ze startem i metą na polanę za Zajazdem Szmaragd (skraj ulicy Kopalnianej). Trasa będzie identyczna, jak ta którą pobiegliście w letniej edycji – CITY TRAIL onTour 2021. Opisy wszystkich tras znajdziecie na podstronach swoich miast w zakładce „TRASA”.

TERMINY BIEGÓW

Kalendarz edycji 2021/2022 wygląda następująco:

Warto zwrócić uwagę na fakt, że biegi w Warszawie będą odbywać się w soboty, a nie jak dotychczas w niedziele. 

MEDAL ZA TRZY BIEGI

Do klasyfikacji generalnej będą brane pod uwagę trzy najlepsze biegi, a więc wszyscy którzy pobiegną co najmniej trzy razy otrzymają pamiątkowy medal.

ZAPISY

Rejestracja do edycji 2021/2022 trwa od 16 września, na naszej stronie.

OPŁATY STARTOWE

Wysokości opłat startowych:
- opłata startowa za pojedynczy bieg podczas rejestracji elektronicznej to 29,90 zł,
- opłata startowa za pojedynczy bieg w przypadku zapisów w dniu zawodów to 35 zł,
- karnet pięciu biegów w wersji STANDARD to koszt 99,90 zł,
- karnet pięciu biegów w wersji PREMIUM – ze stałym chipem – to koszt 109,90 zł,
- w CITY TRAIL Junior opłaty to 9,90 zł (pojedynczy bieg – rejestracja przez internet), 15 zł (pojedynczy bieg – rejestracja w dniu zawodów) oraz 30 zł (karnet pięciu biegów).

KARNET PREMIUM

W edycji 2021/2022 - macie możliwość wykupienia stałych chipów do pomiaru czasu (w kolorze zielonym), które po pierwszym starcie zabieracie do domu (razem z numerem startowym) i przynosicie na każdy kolejny bieg. To karnet PREMIUM w cenie 109,90 zł. UWAGA - chipy z poprzedniej edycji nie będą aktywne - możecie je zatrzymać na pamiątkę lub oddać w biurze zawodów.

Chipy "klasyczne" (z karnetu STANDARD - 99,90 zł) są zwrotne - odbieracie je razem z numerem startowym na każdym biegu i oddajecie po zawodach. Mają kolor czerwony.

CZAPKA JAKO CZĘŚĆ KARNETU DLA DOROSŁYCH, MAGNES DLA DZIECI

Kupując karnet pięciu biegów na 5 km (bez względu na wersję) otrzymacie w pakiecie startowym zimową czapkę do biegania. Dzieci, które będą zapisane z góry na cały cykl (karnet pięciu biegów) otrzymają magnes na lodówkę z terminarzem edycji 2021/2022.

LIMITY MIEJSC

Podobnie, jak w poprzedniej edycji w dwóch miastach – Poznaniu i Szczecinie - wprowadzamy ograniczenie liczby Uczestników.

- w Poznaniu limit wynosi 1000 opłaconych karnetów na cały cykl i po 250 opłaconych pojedynczych startów (na każdy bieg oddzielnie),
- w Szczecinie to 800 opłaconych karnetów i po 200 opłaconych pojedynczych startów (na każdy bieg oddzielnie).

Do limitu Uczestników nie wliczają się osoby w pełni zaszczepione na COVID-19, zatem podczas rejestracji zostaniecie zapytani o szczepienie.

PAKIETY CHARYTATYWNE

Wybierając tę opcję podczas rejestracji każdy z Was będzie mógł posadzić kawałek lasu! A wszystko dzięki współpracy z Fundacją Las Na Zawsze. W zamian otrzymacie oznaczony numer startowy (w przypadku karnetów dla dorosłych), który będzie wyróżniał Was spośród Uczestników naszych biegów.

Kwoty, jakimi będziecie mogli wesprzeć Fundację to:
- 30 zł w przypadku karnetów dla dorosłych,
- 10 zł w przypadku pojedynczych biegów,
- 10 zł w przypadku karnetów dla dzieci,
- 5 zł w przypadku pojedynczych biegów dzieci.

NUMERY STARTOWE

Każdy zapisujący się na nasze biegi ma możliwość udostępnienia swojego numeru na Facebooku. Dodatkowo rejestrując się na biegi najpóźniej na 7 dni przed pierwszym biegiem w Waszym mieście macie możliwość zmiany podpisu na numerze.

Zasada nadawania numerów startowych:

- osoby wykupujące karnety PREMIUM mają numery od 16 (w Poznaniu od 50),
- osoby zapisujące się na pojedyncze biegi oraz wykupujące karnety w wersji standardowej mają numery od 1000.

DEPOZYT – Z WŁASNYM WORKIEM, BUFET – Z WŁASNYM KUBKIEM

W tym roku robimy kolejne eko kroki. I tak w depozycie nie będzie jednorazowych worków – aby oddać rzeczy trzeba mieć własny worek (niekoniecznie jednorazowy). Oczywiście będzie można również zostawić plecak lub torbę bez worka.

Druga kwestia to herbata i izotonik, które serwujemy w bufecie. Nie likwidujemy zupełnie jednorazowych kubeczków, ale gorąco Was zachęcamy do przychodzenia na bieg z własnym kubkiem/bidonem. Zdajemy sobie sprawę, że nie zawsze to będzie możliwe, ale chcieć to móc! :) Każde, nawet drobne działanie w kierunku ochrony naszej planety jest ważne – pamiętajcie!

DODATKOWE GADŻETY DO KUPIENIA PODCZAS ZAPISÓW

Przygotowaliśmy dla Was szereg gadżetów, które będą dostępne podczas rejestracji:

- biegowe bluzy z długim rękawem dla dorosłych,
- biegowe koszulki dla dzieci,
- biegowe czapki (dokładnie takie, jak otrzymują dorośli kupując karnety pięciu biegów na 5 km),
- zestawy książek Wydawnictwa Galaktyka,
- magnesy na lodówkę z terminarzem biegów.

Jeśli ktoś nie dokonał zakupu podczas zapisów, może to zrobić przez nasz e-sklep i odebrać gadżet podczas zawodów: SKLEP CITY TRAIL.

Dodatkowo podczas rejestracji będą dostępne gadżety z poprzednich edycji – kubki oraz biegowe koszulki dla dzieci z krótkim i z długim rękawem. Je

Wszelkie wątpliwości, kłopoty z rejestracją, czy zmiany na Waszych kontach zgłaszajcie mailowo na kontakt@citytrail.pl

Na koniec przypominamy, że każdy z Was powinien zapoznać się z REGULAMINEM zawodów :)

fot. Piotr Oleszak

 

Partnerzy Główni

Partnerzy