Łódź

W niedzielę startujemy w Łodzi!

26.10.2016

W niedzielę startujemy w Łodzi!

Trzecią edycję CITY TRAIL w Łodzi czas zacząć! W tym roku będziemy biegać na nieco zmodyfikowanej trasie – start i meta będą zlokalizowane w Parku Baden-Powella. Elektroniczne zapisy zamykamy w środę, 26 października. Zachęcamy do zapoznania się z najważniejszymi informacjami przed biegiem.

Opłaty startowe

Przypomnijmy, że zapisów do naszych biegów można dokonywać płacąc od razu za cały cykl w jednej lokalizacji – karnet sześciu biegów to koszt 80 zł, a w ramach pakietu otrzymacie koszulkę techniczną marki Salomon. Karnety można wykupić tylko przez internet, ale można to zrobić na cztery dni przed pierwszym, drugim lub trzecim biegiem (oczywiście płacąc przed drugimi zawodami w ramach opłaty za karnet jest już pięć biegów, a przed trzecimi biegami – cztery biegi). Koszulki będą do odbioru podczas trzech pierwszych imprez w biurze zawodów - wyłącznie w dniu biegu. 

Druga opcja to zapisy na pojedyncze biegi – jeśli opłaty dokonujemy przez internet koszt jednej imprezy to 17,5zł, a jeśli płacimy w dniu zawodów – 25zł.

Trasa

Po kilku latach biegania w Parkach 3 Maja i Baden - Powella stwierdziliśmy, że trzeba dokonać zmian, żeby trasa była jeszcze bardziej atrakcyjna i przełajowa. Dodatkowym bodźcem była przebudowa ośrodka, w którym do tej pory było centrum zawodów, a z którego aktualnie nie możemy korzystać. Co ważne - zmieni się też miejsce startu/mety, które zlokalizowane będą na terenie Parku Baden - Powella. Biuro zawodów będzie znajdować się na Motodromie. Mapa biegu głównego znajduje się TUTAJ

Plan minutowy

Poniżej przedstawiamy szczegółowy plan na niedzielę (harmonogram dotyczy wszystkich biegów CITY TRAIL):

08:30 – otwarcie biura zawodów biegu głównego, biegów dziecięco-młodzieżowych oraz marszu Nordic Walking;
9:30 – start biegu dzieci kategorii D0/D1;
9:50 – start biegu dzieci kategoria D2;
10:10 – start biegów młodzieżowych kategorie D3 oraz D4;

10:30 – zamknięcie biura zawodów, koniec przyjmowania zgłoszeń;

11:00 – start biegu głównego Grand Prix CITY TRAIL z Nationale-Nederlanden (5km);
ok. godz. 11:15 – pierwsi zawodnicy na mecie biegu;
11:45 – przewidywany czas ostatniego zawodnika na mecie biegu (nie ma limitu czasu).

Biuro zawodów

W trakcie całego cyklu biuro zawodów, w którym będziecie mogli odebrać pakiety startowe będzie funkcjonować przez dwa dni. Tak wygląda harmonogram pracy biura:

Sobota - SklepBiegacza.pl, ul. Stefana Żeromskiego 74, godz. 10-15,

Niedziela - okolice startu/mety biegu, godz. 8:30-10:30.

Każdy, kto odbierze pakiet w sklepie będzie mógł w tym dniu skorzystać z rabatu na kolekcję butów terenowych w wysokości 150 zł. Pamiętajcie też, że w sobotę możecie skorzystać ze zniżki w wysokości opłaty startowej za pojedynczy bieg – 17,5zł – na dowolne zakupy powyżej 80zł :)

Odbiór pakietu startowego w imieniu innej osoby będzie możliwy tylko dzień przed biegiem i po okazaniu OŚWIADCZENIA, którego wzór jest do pobrania TUTAJ. W dniu zawodów każdy będzie musiał zgłosić się do biura osobiście.

Bufet po biegu

Niby to tylko 5km, ale jak po każdym wysiłku warto uzupełnić straty. W naszym bufecie będziecie mieć do dyspozycji wodę, herbatę, izotonik Etixx oraz wafle ryżowe z karmelem Good Food.

Konkurs na facebook'owym wydarzeniu

Po każdym biegu na wydarzeniu poświęconemu danej imprezie będziemy organizować konkursy. W tym sezonie mamy dla Was niespodziankę – nagrodami będą pakiety startowe na Imprezy Partnerskie CITY TRAIL. Więcej informacji o imprezach, z którymi podjęliśmy współpracę przeczytacie TUTAJ. Zachęcamy również do zapoznania się z REGULAMINEM konkursowym. Tymczasem zapraszamy na wydarzenie dotyczące niedzielnego biegu - Grand Prix CITY TRAIL z Nationale-Nederlanden Łódź.

CITY TRAIL Junior

Biegi dziecięco-młodzieżowe są nieodłącznym elementem naszych imprez. Podobnie, jak w przypadku biegu głównego do CITY TRAIL Junior można zgłaszać uczestników poprzez stronę www – i tutaj można zapisać dziecko od razu na cały cykl – karnet sześciu biegów kosztuje 20zł lub można zgłaszać zawodników na pojedyncze imprezy – koszt jednego biegu to wtedy 5zł. Zawsze można dopisać dziecko do listy startowej w dniu imprezy – opłata pozostaje bez zmian – 5 zł. Szczegółowy opis zapisów do biegów dziecięco-młodzieżowych znajduje się TUTAJ.

Połowa każdej kwoty z wpisowego jest przeznaczana na cele charytatywne – w pierwszej kolejce wspieramy 3-letnią Amelkę z Lublina chorą na nowotwór złośliwy oka. Zachęcamy do przeczytania HISTORII dziewczynki.

Zawodnicy startujący w CITY TRAIL Junior są podzieleni na 5 kategorii wiekowych:

  • D0 – do 5 lat (2016 - 2011) - dystans ok. 300 m – zbiórka o godz. 9:30,
  • D1 – 6 – 7 lat (2010 - 2009) – dystans ok. 300 m – zbiórka o godz. 9:30,
  • D2 – 8 – 9 lat (2008 - 2007) – dystans ok. 600 m – zbiórka o godz. 9:50,
  • D3 – 10 – 12 lat (2006 - 2004) – dystans ok. 1 km – zbiórka o godz. 10:10,
  • D4 – 13 – 15 lat (2003 - 2001) – dystans ok. 2 km – zbiórka o godz. 10:10.

Zbiórki do wszystkich biegów dla dzieci i młodzieży odbywają się zawsze przy bramie mety. Najmłodsi – kat. D0 i D1 biegają na prostej, poniżej znajdują się mapy kat. D2 oraz D3 i D4.

Kategoria D2:

Kategorie D3 i D4:

Terminarz biegów CITY TRAIL Łódź 2016/2017

Dla utrwalenia przypominamy daty wszystkich sześciu imprez w tym sezonie:

30 października 2016

27 listopada 2016

18 grudnia 2016

8 stycznia 2017

12 lutego 2017

19 marca 2017

Do zobaczenia!